مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-03اجتماعي

راه های روستایی اردستان نیازمند بهسازی هستند


حدود 270 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان اردستان نیازمند بازسازی است مسؤولان شهرستان برای بهسازی این راه ها خبر از شروع نهضت آسفالت و مرمت داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان ، شهرستان اردستان یکی از شهرستان های استان اصفهان است که بیشترین راه های روستایی در سطح استان را دارد  راه های روستایی این شهرستان با خرابی های شدید دست و پنجه نرم می کند و نیازمند بازسازی است.

بر اساس بررسی های انجام شده، حدود 270 کیلومتر از راه های آسفالته روستایی شهرستان اردستان نیازمند روکش آسفالت است مسؤولان شهرستان برای بهسازی این راه ها خبر از شروع نهضت آسفالت و مرمت داده اند.

مهدی  ساکن یکی از روستاهای شهرستان ارستان به خبرنگار فارس می گوید: وضعیت آسفالت راه های روستایی بسیار اسفناک است  این وضعیت باعث شده که خودروهایمان در اثر تردد آسیب ببیند همچنین موجب تصادفات بسیاری هم می شود.

وی ادامه داد: از مسؤولان محترم شهرستان اردستان درخواست داریم که در راستای بهسازی و مرمت راه های روستایی اقدامات مناسب انجام دهند.

سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در خصوص راه های شهرستان اردستان امسال با همکاری مسؤولان شهرستان طرح نهضت آسفالت شروع شده و بودجه ای نیز با پیگیری های نماینده مردم اردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های روستایی اردستان نیازمند بهسازی هستند

راه های روستایی اردستان نیازمند بهسازی هستند