مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:262023-06-08اقتصادي

فضای استان بوشهر برای سرمایه گذاری اقتصادی مستعد است


معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به افتتاح چهار پروژه با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد تومان در استان بوشهر، گفت: فضای استان بوشهر برای سرمایه گذاری اقتصادی مستعد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کوشش تبار صبح پنجشنبه در آیین افتتاح بزرگراه شهید بیژن گرد در بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح چهار پروژه در بوشهر هستیم که باعث امیدآفرینی در بین مردم می شود.

وی با تقدیر از فعالان بخش خصوصی در اجرای پروژه های اقتصادی در استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر شاهد همدلی خوبی برای اجرای پروژه ها هستیم و فضای پرنشاط و امیدآفرین ایجاد شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور از افتتاح طرح های اقتصادی استان بوشهر با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد تومان در سفر یک روزه به این استان خبر داد و تصریح کرد: امروز بزرگترین کارخانه تولید کربنات کلسیم رسوبی در خاورمیانه با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان در دشتی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه 650 میلیارد تومان این طرح از طریق تسهیلات بانکی تأمین شد گفت: بزرگترین کارخانه کربنات کلسیم رسوبی خاورمیانه که عنصر بسیار مهم در صنایع مختلف است در استان بوشهر افتتاح شد.

کوشش تبار با اشاره به فراهم شدن 385 فرصت شغلی در این کارخانه افزود: سرمایه گذار این طرح با اعتماد کامل در پی توسعه این پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای استان بوشهر برای سرمایه گذاری اقتصادی مستعد است

فضای استان بوشهر برای سرمایه گذاری اقتصادی مستعد است