مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-28پزشكي

تحقق سیاست های نظام در مقوله فرزندآوری و جوانی جمعیت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم استفاده از ظرفیت خیران سلامت در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: تحقق سیاست های نظام در مقوله فرزندآوری و جوانی جمعیت ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی آشوبی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هفتگی قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با اشاره به تصویب طرح دانشگاه علوم پزشکی گیلان در قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده استان، اظهار کرد: وضع حقوق با بیمه برای مادران خانه دار به تناسب فرزند آوری در قرارگاه جوانی جمعیت استان تصویب و منابع و مصارف آن نیز مشخص شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ورود استان به سیاهچاله جمعیتی گفت: بحران ایجاد شده در زمینه جمعیتی، حمایت های خیران و همچنین تلاش های اصحاب رسانه را در تبلیغ فرزند آوری و رفع نیازهای دغدغه مندان این حوزه می طلبد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی و رسانه ای در تحقق جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، افزود: همه صاحبان اندیشه، اصحاب رسانه و تبلیغات باید از ابزارهای موجود در جهت ترویج و تبلیغ فرزند آوری بهره بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ظرفیت بی نظیر خیران در تحقق سیاست های نظام سلامت، گفت: امروزه تحقق سیاست های نظام در مقوله فرزند آوری و جوانی جمعیت ضرورت دارد از این رو همه به ویژه خیران باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سیاست های نظام در مقوله فرزندآوری و جوانی جمعیت است

تحقق سیاست های نظام در مقوله فرزندآوری و جوانی جمعیت است