مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-14اجتماعي

توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم گفت: فضاهای آموزشی به خصوص مناطق محروم در اولویت برنامه های کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار حمیدرضا خان محمدی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه، عدالت آموزشی مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفته است، عنوان کرد: آموزش و پرورش و زیرساخت های آن در سفر دور دوم دولت به کهگیلویه وبویراحمد از اولویت های مهم و یک مطالبه جدی این استان است.

  وی اظهار داشت: این آمادگی را داریم که به میزان کمک اعتباری نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به استان، منابع اعتباری از محل استانی برای فضاهای آموزشی اختصاص دهیم.

      وی با بیان اینکه، بیش از یکهزار و 300 کلاس درس در قالب 485 مدرسه ناایمن در استان شناسایی شده است، اظهار داشت: نوسازی این تعداد فضای آموزشی مطالبه استان و در اولویت قرار گرفته است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و فراهم شدن زمینه و فرصت برای نوسازی این فضاهای آموزشی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این خصوص کمک کند تا اقدام لازم به عمل آید.

احمدزاده عنوان کرد: در سفر دور دوم آیت الله رییسی و هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد در تیرماه امسال موضوع فضاهای آموزشی، هنرستان ها و توسعه و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد

توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد