مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-11سياسي

طرح دولت برای حمایت از مستأجران، قیمت های کاذب را خنثی می کند


ثبت رایگان قراردادهای اجاره در سامانه املاک و مستغلات کشور ذیل سامانه وزارت راه و شهرسازی ابتکار دولت برای جلوگیری از قیمت سازی های کاذب در حوزه مسکن است که می تواند کمک شایانی به حل مشکلات مستأجران داشته باشد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: ثبت رایگان قراردادهای اجاره در سامانه املاک و مستغلات کشور ذیل سامانه وزارت راه و شهرسازی ابتکار دولت برای جلوگیری از قیمت سازی های کاذب در حوزه مسکن است که می تواند کمک شایانی به حل مشکلات مستأجران داشته باشد.

محمدمهدی اعلایی در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست رییس جمهور و با حضور اعضای شورای عالی و مسئولان ستادهای استانی سراسر کشور به صورت برخط برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدای شروع کار خود مسئله مسکن را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های خود در دستور کار قرار داده و حضور شخص رییس جمهور در جلسات شورای عالی مسکن نشان دهنده جهت گیری دولت برای حل عقب افتادگی ها در این حوزه است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ضمن اینکه اقدامات خوبی در حوزه ساخت مسکن در استان شروع شده دولت بنا دارد با عرضه بهینه خانه های موجود، تعادل را در عرضه و تقاضا ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دولت برای حمایت از مستأجران، قیمت های کاذب را خنثی می کند

طرح دولت برای حمایت از مستأجران، قیمت های کاذب را خنثی می کند