مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:352023-05-30سياسي

انقلاب در بازسازی سلول های مغز با هوش مصنوعی/ بیگ نورون چیست؟


«بیگ نورون» یک ابتکار بین المللی از دانشمندان علوم رایانه و علوم عصبی موسسات مختلف دنیا است که هدف آن ایجاد یک چهارچوب استاندارد برای بازسازی خودکار نورون های مغز است.

- بیگ نورون یک ابتکار بین المللی از دانشمندان علوم رایانه و علوم عصبی موسسات مختلف دنیا است که هدف آن ایجاد یک چهارچوب استاندارد برای بازسازی خودکار نورون های مغز است.

پروژه موسوم به بیگ نورون (BigNeuron) درصدد ایجاد روش های استاندارد برای بازسازی خودکار، سریع و صحیح نورون های مغز با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این پروژه مجموعه گسترده ای از تصاویر مربوط به بازسازی نورون های مغز و همچنین ابزارهایی نیرومند برای تحلیل مستقل نورون ها را فراهم می سازد و به محققان کمک خواهد کرد تا عملکرد مغز و تغییرات آن در طول زمان را بشناسند.

  بیگ نورون یک ابتکار بین المللی از دانشمندان علوم رایانه و علوم عصبی موسسات مختلف دنیا است که هدف آن ایجاد یک چهارچوب استاندارد برای بازسازی خودکار نورون های مغز است.

  این تیم محققان یک الگوریتم خودکار با استفاده از یادگیری عمیق جهت شناسایی شکل هر نورون در تصویر ابداع کرده است و در این مسیر بر چالش های تنوع و تفاوت گونه ها، موقعیت مغز، مراحل توسعه ای و کیفیت متفاوت تصاویر غلبه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در بازسازی سلول های مغز با هوش مصنوعی/ بیگ نورون چیست؟

انقلاب در بازسازی سلول های مغز با هوش مصنوعی/ بیگ نورون چیست؟