مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-21اقتصادي

از میزان شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات صبح امروز وضعیت جوی و دریایی آرام و بعد از ظهر در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات صبح امروز وضعیت جوی و دریایی آرام و بعد از ظهر در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: دریا در ساعات صبح تا ظهر آرام است و در ساعات بعد از ظهر تا اوایل امشب تنگه هرمز و خلیج فارس متلاطم می شود.

وی با اشاره به اینکه شناورهای سبک در رفت وآمد احتیاط کنند، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات استان نیز در ساعات بعد از ظهر با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

سی سی پور عنوان کرد: بعد از ظهر فردا پنجشنبه افزایش سرعت باد جنوب غربی در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز و صبح جمعه هم افزایش سرعت باد جنوب شرقی در سواحل دریای عمان باعث مواج شدن دریا می شود.

وی خاطرنشان کرد: از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده (4 تا 6 تیرماه)، تقویت بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی استان و تشدید بارش های همرفتی در ارتفاعات استان (منطقه بشاگرد) پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان اضافه کرد: ماندگاری هوای گرم در بیشتر نقاط بویژه در مناطق شرقی استان مورد انتظار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از میزان شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود

از میزان شدت گرمای هرمزگان کاسته می شود