مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-17اقتصادي

استخدام در دستگاه های اجرایی منوط به شرکت در آزمون استخدامی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: متقاضیان اشتغال در دستگاه های اجرایی حتماً باید در آزمون استخدامی شرکت کنند و بعد از پذیرش وارد مرحله گزینش شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمانه حسن پور امروز شنبه در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت لرستان، اظهار داشت: در سازمان ملی بهره وری استقرار چرخه بهره وری در پروژه های بزرگ مدنظر است و در واقع ما به دنبال انتخاب پروژه هایی هستیم که چرخه بهره وری را بتوانیم در آنها مستقر کنیم.

وی تصریح کرد: باید در حوزه های آب، کشاورزی و صنعت متمرکزتر شویم و در این حوزه پروژه ها را انتخاب کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، ادامه داد: متقاضیان اشتغال در دستگاه های اجرایی حتماً باید در آزمون استخدامی شرکت کنند و بعد از پذیرش وارد مرحله گزینش شوند.

حسن پور با تاکید بر به کارگیری فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد در دستگاه های اجرایی استان که در جلسه شورای ترویج هم به آن تاکید شد، افزود: یک سری دستگاه های اجرایی هستند که بعد از گذشت دو سال از برگزاری آزمون هنوز اقدامی برای آنها در سامانه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه حتماً یک گزارش تحلیلی مفصل از این روند برای استاندار و رییس بنیاد شهید کشور ارسال می شود، تصریح کرد: در این راستا دستگاه های اجرایی استانی بیش از آن که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام در دستگاه های اجرایی منوط به شرکت در آزمون استخدامی است

استخدام در دستگاه های اجرایی منوط به شرکت در آزمون استخدامی است