مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-19سياسي

آتش سوزی های عمدی به معضلی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است


یاسوج_ دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس گفت: آتش سوزی های عمدی در طول سال های اخیر به معضلی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.

- امید سجادیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: آتش سوزی جز جدایی ناپذیر جنگل ها است و هر جایی که رد پای انسانی وجود دارد، احتمال آتش سوزی برقرار است.

وی ابراز داشت: طی سال های اخیر، مردم با وجود خطرات در مهار آتش سوزی ها شرکت می کنند و اغلب تجهیزات ندارند و آموزش ندیده اند، اما تلاش ما کاهش آتش سوزی های سهوی و کاهش تلفات مردمی است.

سجادیان با بیان اینکه باید یک برنامه جامع مدیریت آتش سوزی تدوین شود، اظهار کرد: از یک طرف باید برای آتش سوزی های عمدی فکری اساسی شود.

دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس گفت: آتش سوزی های عمدی مدت هاست به یکی از معضلات مراتع و جنگل ها بدل شده و باید ورود جدی دستگاه قضا به این حوزه را داشته باشیم.

سجادیان افزود: ارگان ها و مراجع بالادستی باید وارد عمل شوند، چرا که در آتش سوزی های زاگرس، تغییرات اقلیمی علت ثانویه و تشدیدکننده هستند و علت اصلی و نخستین همان دخالت های انسانی به دلایل گوناگون است.

سجادیان خاطرنشان کرد: آتش سوزی های عمدی دلایل زیادی دارد و یکی از آنها این بوده که ارزش زمین در برخی مناطق بالاست و این مناطق در نزدیکی جنگل ها قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی های عمدی به معضلی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است

آتش سوزی های عمدی به معضلی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است