مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-10سياسي

همایش بین المللی محله مسجد محور در کرمانشاه برگزار می شود


همایش بین المللی الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور، 30 مرداد همزمان با روز جهانی مسجد در کرمانشاه برگزار می شود.

- همایش بین المللی "محله مسجد محور" در کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه همایش بین المللی الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور، 30 مرداد همزمان با روز جهانی مسجد در کرمانشاه برگزار می شود.

ابوذر انوری مسئول شورای سیاستگذاری همایش بین المللی الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور در کرمانشاه، امروز(20 خرداد) در نشست هماهنگی برگزاری این همایش که با حضور امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را ترغیب مردم به حضور در مساجد عنوان و ابراز امیدورای کرد: با برگزاری این همایش شاهد پررنگ تر شدن حضور اقشار مختلف مردم در مساجد بوده و از طریق مساجد حل مشکلات محلات را شاهد باشیم.

انوری با بیان اینکه همایش بین المللی الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور در چهار محور ارائه مقاله، مستند 100 ثانیه ای، فضای مجازی و تصویر برگزار خواهد شد، گفت: متقاضیان از کشورهای مختلف اسلامی که مقاله ISC داشته باشند، می توانند برای شرکت در این همایش اثر بفرستند.

انوری افزود: متقاضیان می توانند در بخش ارائه مقاله با موضوعات احیای هویت محله اسلامی مبتنی بر منابع وحیانی و دیدگاه امامین انقلاب، نقش مسجد، خانه و مدرسه در پیشرفت و آبادانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی محله مسجد محور در کرمانشاه برگزار می شود

همایش بین المللی محله مسجد محور در کرمانشاه برگزار می شود