مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-29سياسي

ایران به دنبال ارتقای امنیت بانوان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه ایران به دنبال ارتقای امنیت بانوان است، گفت: زمان جهاد تبیین بین المللی فرا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امر جهاد تبیین اظهار کرد: بین ایران و عراق مفاهیم و باورهای مشترک زیادی وجود دارد که می توان از فرصت طلایی اربعین، جهت تقویت این اشتراکات و تشکیل شبکه بسیار مستحکمی که بتواند به شکل عمیقی اتحادآفرینی کند، بهره مند شد.

وی افزود: مسائل بسیاری از جمله فقر، بازار و اشتغال بانوان وجود دارد اما مهم تر از همه تأمین و ارتقای امنیت بانوان است که باید در سطح دو کشور اجرایی شده و از تعرض به زنان جلوگیری شود که بحمدالله جمهوری اسلامی ایران این مسئله مهم را در حوزه زنان به جد پیگیری می کند و نمونه اخیر آن تصویب لایحه ارتقای امنیت بانوان در مجلس شورای اسلامی بود که می توان این موارد را در کشورهای دوست و همسایه نیز جهت احترام به مسئله امنیت بانوان دنبال کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه اکنون زمان جهاد تبیین بین المللی فرا رسیده است گفت: جهاد تبیین به خصوص برای ما بانوان جهت نشان دادن الگوی زن مسلمان و مقابله با تهدیدهای کشورهای غربی، امری ضروری است و تبیین و نشر اصول و عقاید با فنون جدید، زبان گویا و شیوا و اسلوب جذاب، لازمه اثرگذاری بر دنیای امروز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال ارتقای امنیت بانوان

ایران به دنبال ارتقای امنیت بانوان