مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-21سياسي

برگزاری بزرگترین مزایده کشور در یزد/تشکیل 31 پرونده فساد اداری


رییس کل دادگستری استان یزد از برگزاری بزرگترین مزایده کشور در یزد خبر داد و ارزش این مزایده را 400 میلیارد تومان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه با اشاره به برگزاری دوره های کارآموزی قضات منطقه جنوب شرق کشور در یزد اظهار داشت: در استان یزد با کمبود قاضی مواجه هستیم به نحوی که امسال 79 قاضی در سیستم قضایی استان جذب شد اما 49 نفر نیز یا بازنشسته یا به استان دیگری منتقل شدند و در نتیجه تنها 18 قاضی به سیستم اضافه شد.

وی عنوان کرد: از طرفی با حجم بالای پرونده های دعاوی و روند افزایشی تشکیل پرونده مواجه هستیم بنابراین برگزاری دوره های کارآموزی می تواند بسیار موثر باشد و یزد می تواند به قطب پرورش قاضی در جنوب شرق کشور تبدیل شود.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 50 درصد پرونده های قضایی منجر به کار کارشناسی و منوط به نظر کارشناس می شود، عنوان کرد: برای اینکه در کارشناسی ها استانداردهای اولیه مدنظر قرار گیرد، 6 نمونه استاندارد استخراج شد و در اختیار قضات قرار گرفت تا قرار کارشناسی جامع و کاملی موجود باشد و بتواند ابهام پرونده ها را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین مزایده کشور در یزد/تشکیل 31 پرونده فساد اداری

برگزاری بزرگترین مزایده کشور در یزد/تشکیل 31 پرونده فساد اداری