مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-05حوادث

کشف بیش از 330 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از 330 هزار نخ سیگار قاچاق در محور دامغان- سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد حاج پروانه، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی سایر یگان های انتظامی در محور دامغان- سمنان مستقر شدند و نسبت به رصد دقیق تردد خودروهای عبوری اقدام کردند.

وی ادامه داد: حین کنترل خودروهای عبوری، مأموران به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند و آن را متوقف کردند و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد 330 هزار و 273 نخ انواع سیگار قاچاق، تعداد 100 بسته تنباکو و تعداد یک هزار و 600  بسته فیلتر و پیپر قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف و ضبط کردند.

حاج پروانه بیان کرد: ارزش تقریبی این محموله که به صورت ماهرانه ای زیر صندلی عقب خودرو جاساز شده بود، 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه این راننده 34 ساله قصد انتقال محموله را از تهران به یکی از استان های شرقی کشور داشت، گفت: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروی وی به پارکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 330 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان

کشف بیش از 330 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان