مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:162023-06-10سياسي

واکنش معاون اجرایی رییس جمهور به تغییرات مدیریتی در آذربایجا ن شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، استان آذربایجان شرقی دو روزی بود که میزبان رییس جمهور و هیات همراه اش بود.

در این سفر دو روزه اتفاقات خوشی برای استان رخ داد که از آنها می توان به استقلال مس سونگون و تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ و افتتاح خط آهن ایستگاه بستان آباد- خاوران بعد از 22 سال و انتقال آب بعد از 20 سال به میانه اشاره کرد.

اما یکی از موضوعات دیگری که قبل از سفر بر سر زبان ها از طریق رسانه ها و فضای مجازی افتاده بود، تغییرات مدیریتی در  استان بود که در دور دوم سفرهای رییس جمهور در چند استان رخ داده است.

در این میان آنچه که دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور را حائز اهمیت کرده، رویکرد جدید دولت است که علاوه بر رسیدگی به مشکلات مردم و افتتاح پروژه ها، عملکرد مدیران استانی را هم ارزیابی می کند.

رییس جمهور بارها تاکید کرده که اگر در ارزیابی دولت مشخص شود مدیری ناکارآمد است با او تعارف نخواهد داشت.

رییسی در این باره گفته است که دولت به طور دائم در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه هاست و اگر در یک ارزیابی دقیق مشخص شود مدیری موفق نبوده نسبت به تغییر وی درنگ نخواهیم کرد.

عملکرد مدیران در سفرهای استانی ارزیابی می شود معاون اجرایی رییس جمهور نیز در همین رابطه گفته است: میثاق ما با مدیران، حل مشکلات مردم است و ما به هیچ مدیری چک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون اجرایی رییس جمهور به تغییرات مدیریتی در آذربایجا ن شرقی

واکنش معاون اجرایی رییس جمهور به تغییرات مدیریتی در آذربایجا ن شرقی