مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-13سياسي

استانداری هرمزگان: زائران اربعین برای دریافت گذرنامه اقدام کنند


زائران پیاده روی اربعین برای جلوگیری از هرگونه بروز مشکلات در صدور گذرنامه از هم اکنون با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت درخواست صدور گذرنامه اقدام و از موکول کردن آن به روزهای منتهی به این رویداد عظیم معنوی خودداری کنند.

- زائران پیاده روی اربعین برای جلوگیری از هرگونه بروز مشکلات در صدور گذرنامه از هم اکنون با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت درخواست صدور گذرنامه اقدام و از موکول کردن آن به روزهای منتهی به این رویداد عظیم معنوی خودداری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سرعت در صدور گذرنامه مورد نیاز زائران پیاده روی اربعین موضوع مهمی است که از هم اکنون باید برای دریافت آن اقدام شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احسان کامرانی در دومین نشست ستاد اربعین استان افزود: زائران پیاده روی اربعین برای جلوگیری از هرگونه بروز مشکلات در صدور گذرنامه از هم اکنون با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت درخواست صدور گذرنامه اقدام و از موکول کردن آن به روزهای منتهی به این رویداد عظیم معنوی خودداری کنند.

  وی با اشاره به اهمیت تأمین امکانات و زیرساخت های لازم برای حضور بدون دغدغه زائران پیاده روی اربعین عنوان کرد: باتوجه به تجربه وجود کاستی ها در اعزام سال های گذشته ضروری است تمامی کمیته های تخصصی زیرمجموعه ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری هرمزگان: زائران اربعین برای دریافت گذرنامه اقدام کنند

استانداری هرمزگان: زائران اربعین برای دریافت گذرنامه اقدام کنند