مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-15سياسي

محفل انس با قرآن کریم در بهاباد برگزار شد


با حضور جواد فروغی، مبلغ و قاری بین المللی، محفل انس با قرآن کریم در حسینیه صاحب الزمان (عج) کریم آباد بهاباد برگزار شد.

- یزد- با حضور جواد فروغی، مبلغ و قاری بین المللی، محفل انس با قرآن کریم در حسینیه صاحب الزمان (عج) کریم آباد بهاباد برگزار شد.

مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان بهاباد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این قاری بین المللی با دعوت فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسات قرآنی به بهاباد سفر کرده و به مدت سه روز در این شهرستان حضور دارند.

رضا زینلی بیان داشت: در همین راستا محفل انس با قرآن کریم و تفسیر، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در روستای کریم آباد برگزار و بخش مرکزی را پوشش خواهد داد همچنین محفل قرائت و تدبر در قرآن کریم، پنجشنبه 25 خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع بهاباد برگزار می شود.

زینلی از برگزاری کارگاه توانمندسازی حفاظ، مربیان و فعالان قرآنی از ساعت 10 الی 12 روز جمعه در مهدیه بهاباد با حضور این قاری بین المللی خبر داد و گفت: در این کارگاه راهکارهایی برای تدبر در قرآن و چگونگی انتقال مفاهیم به نسل امروز، محتوای مباحث تفسیری و تحقیق(قرائت) قرآن و.

آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن کریم در بهاباد برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در بهاباد برگزار شد