مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:252023-06-06سياسي

ضرورت انجام تعهدات دولت در حوزه حمل و نقل عمومی شهرها


شهردار تبریز بر ضرورت انجام تعهدات دولت در حوزه حمل و نقل عمومی شهرها تاکید کرد و گفت: حذف شهرداری ها از قانون برنامه هفتم با حکمرانی متعالی تعارض دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مشترک با نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، با انتقاد از حذف شهرداری ها از قانون برنامه هفتم توسعه کشور، گفت: این تصمیم در تعارض کامل با حکمرانی خوب و متعالی است.

یعقوب هوشیار افزود: با وجود قول های اولیه دولت مبنی بر دخیل کردن شهرداری ها در این قانون، هنوز این قول و قرارها راه به جایی نبرده و نهاد شهرداری ها در قانون هفتم توسعه محدود شده اند.

وی خواستار تجدید نظر دولت و مجلس شورای اسلامی در زمینه نقش شهرداری ها در قانون برنامه هفتم توسعه کشور شد.

هوشیار همچنین خواستار انجام تعهدات دولت در حوزه حمل و نقل عمومی شهرها شد و اظهار کرد: از تعداد 120 دستگاه اتوبوس که مقرر شده بود دولت در سال 1401 به شهرداری تبریز تحویل دهد، تنها 23 دستگاه محقق شده است و بر همین مبنا در حوزه نوسازی تاکسی های فرسوده نیز امسال برای نوسازی 2 هزار دستگاه تاکسی برنامه ریزی کرده ایم که امیدواریم این تصمیم با همراهی دولت تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام تعهدات دولت در حوزه حمل و نقل عمومی شهرها

ضرورت انجام تعهدات دولت در حوزه حمل و نقل عمومی شهرها