مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-20اقتصادي

سهم ناچیز گلستان از امکانات اطفاء حریق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، هامان هاشمی با بیان این که مطابق آمار ها، تابستان گرم و کم بارشی را در گلستان انتظار داریم گفت: با توجه به سابقه آتش سوزی در جنگل های استان در سال های اخیر و با توجه به کمبود امکانات لازم مهار آتش و نداشتن بالگرد .

- رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: سهم استان از امکانات اطفا حریق جنگل ها در برابر وسعت و ارزش اکولوژیکی ناچیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، هامان هاشمی با بیان این که مطابق آمار ها، تابستان گرم و کم بارشی را در گلستان انتظار داریم گفت: با توجه به سابقه آتش سوزی در جنگل های استان در سال های اخیر و با توجه به کمبود امکانات لازم مهار آتش و نداشتن بالگرد اختصاصی در استان و شرایط خاص منطقه بهتر است از هم اکنون تمهیدات پیشگیرانه ویژه تری جهت مبارزه به موقع و مؤثر با چنین آتش سوزی هایی اندیشیده شود.

ضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی ادامه داد: ذخایر زیست محیطی استان به عنوان منابع ملی در برابر حوادث از شکنندگی زیادی برخوردار و نیازمند حفاظت هستند و در این راستا توجه به اقدامات پیشگیرانه به اندازه اهمیت توجه به مدیریت بحران و مهار حوادث اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز گلستان از امکانات اطفاء حریق

سهم ناچیز گلستان از امکانات اطفاء حریق