مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 01:052023-06-08ورزشي

مشتاقی: به عملکرد فرنگی کاران می بالم اما نگرانی هایی هم وجود دارد


به نظرم کادر فنی می تواند از پشتام در وزن 87 کیلوگرم به خوبی استفاده کند و با مدیریت او را به این وزن بیاورد و او را آماده رقابت های این وزن کند.

- بهرام مشتاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های بین المللی رنکینگ دار قرقیزستان اظهار داشت: مسابقات رنکینگ دار بین المللی اهمیت بالایی دارند و برای تیم ملی کشور ما هم که نزدیک به مسابقات جهانی است بسیار مهم بود.

هرچند تمام کشتی گیران مطرح دنیا در این تورنمنت حضور نداشتند اما قهرمانان تیم ملی که عنوان داران جهان المپیک بودند در این رقابت ها حضور داشتند.

این مسابقات برای تیم ملی کشتی فرنگی ما اثرات و نتایج خوبی داشت.

  من به عنوان پیشکسوت کشتی فرنگی به خودم می بالم که حسن رنگرز عملکرد خوبی را داشته است و در این 8 ماهی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است هر مسابقه بین المللی که رفته آمد دست پر برگشتند، در این مسابقات هم با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز نشان دادند تیم سرحال و خوبی را داریم اما در بعضی از اوزان نگرانی هایی داریم به عنوان مثال محمدرضا گرایی اگر بخواهد در وزن 67 کیلو راه مسابقات المپیک باشد باید به خوبی از خود محافظت کند چرا که اگر وزن او بالا برود شرایط برای اون دشوار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتاقی: به عملکرد فرنگی کاران می بالم اما نگرانی هایی هم وجود دارد

مشتاقی: به عملکرد فرنگی کاران می بالم اما نگرانی هایی هم وجود دارد