مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-18اقتصادي

ظرفیت تصفیه آب در «حیدرآباد» 2 برابر می شود


مدیر روابط عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم اکنون 2 پکیج تصفیه آب در منطقه حیدرآباد 200 لیتر بر ثانیه آب وارد مدار می کند، - فرشاد متقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در در شهرکرد با اشاره به اینکه هم اکنون 2 پکیج تصفیه آب در منطقه حیدرآباد 200 لیتر آب بر ثانیه وارد مدار می کند، گفت: طی چند روز آینده 2 پکیج تصفیه آب دیگر در این مکان نصب می شود تا میزان آب ورودی به شهرکرد از محل چشمه کوهرنگ به 400 لیتر افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مطالعات ایجاد یک تصفیه خانه در منطقه حیدرآباد انجام شده است و در مراحل انتخاب پیمانکار قرار دارد تا یک حوضچه 700 هزار مترمکعبی ساخته شود.

وی افزود: در حال حاضر آب شهر شهرکرد از چشمه دیمه، چشمه کوهرنگ، تصفیه خانه سامان و 38 حلقه چاه آب آشامیدنی شرکت آبفا تأمین می شود.

متقی اضافه کرد: از 20 اردیبهشت ماه امسال که آب ورودی به شهرکرد به دلیل گل آلود شدن چشمه کوهرنگ دچارکدورت شد تا کنون بیش از 200 نمونه از آب تمام نقاط شهری به منظور انجام آزمایشات میکروبی توسط کارشناسان شرکت آبفا گرفته شده است و در تمام این موارد هیچ گونه آلودگی میکروبی وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تصفیه آب در «حیدرآباد» 2 برابر می شود

ظرفیت تصفیه آب در «حیدرآباد» 2 برابر می شود