مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-21دانش

5 درصد از بودجه دولتی دانشگاه باید به پژوهانه تخصیص یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی امروز در نشست تخصصی شیوه نامه اعطای پژوهانه علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، نواوری، ایین نامه و فرهنگی اظهار داشت: - استاد دانشگاه شهید بهشتی در نشست تخصصی شیوه نامه اعطای پژوهانه علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، نواوری، ایین نامه و فرهنگی گفت: 5 درصد از کل بودجه تملک و دارایی و بودجه دولتی دانشگاه باید به پژوهانه تخصیص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی امروز در نشست تخصصی شیوه نامه اعطای پژوهانه علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، نواوری، ایین نامه و فرهنگی اظهار داشت: دانشگاه ها آیین نامه های مختص خود را برای اعطای پژوهانه دارند، این شیوه نامه به آیین نامه های آنها اضافه می شود و به معنای جایگزینی با آیین نامه ها نیست.

وی تاکید کرد: این شیوه نامه ها طی هفته گذشته به همه معاونان پژوهشی ارجاع شده و بعد از بررسی نهایی در جلسه امروز به هیات امنا و هیات ممیزی وزارت علوم برای تصویب نهایی ارائه خواهد شد .

وی در تشریح این شیوه نامه افزود: بر اساس این شیوه نامه طرح هایی که در سامانه نان ثبت شده و ارتباط با صنعت دارد، از ضریب بیشتری پژوهانه برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد از بودجه دولتی دانشگاه باید به پژوهانه تخصیص یابد

5 درصد از بودجه دولتی دانشگاه باید به پژوهانه تخصیص یابد