مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:002023-06-14فناوري

پرتکرارترین گلایه مردم از حوزه ارتباطات چیست


مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اعلام تازه ترین آمار شکایت کاربران در حوزه ارتباطات و مقایسه آن با سالهای قبل گفت: به تمام شکایات حوزه ICT رسیدگی می شود.

- 195.

cra.

ir و یا تماس با تلفن گویای 195 شکایت های خود را از سرویس های مختلف حوزه ICT و پست، ثبت و پیگیری کنند.

آمار و اطلاعات این سامانه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت لحظه ای پایش و در قالب گزارش های ماهانه و سالیانه در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

به همین منظور با پیمان قره داغی، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری به گفت وگو نشسته ایم.

*آخرین آمار رگولاتوری از وضعیت شکایت کاربران در حوزه های مختلف ارتباطی در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) چیست؟ میزان و موضوع شکایات در این سامانه در مقایسه با سال قبل چه تغییراتی داشته است؟ گزارشی از وضعیت شکایات سامانه 195 که شامل تمام سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات، پست و دفاتر پیشخوان می شود، برای سال های 1399، 1400و 1401 به صورت مقایسه ای تنظیم شده، طبق این گزارش در سال 1399 حدود 203 هزار مورد شکایت، در سال 1400 حدود 183 هزار مورد شکایت و در سال 1401 حدود 198 هزار شکایت در سامانه 195 ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتکرارترین گلایه مردم از حوزه ارتباطات چیست

پرتکرارترین گلایه مردم از حوزه ارتباطات چیست