مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-17سياسي

دانشگاه ها در حملات سایبری با کمترین آسیب مواجه بودند


مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: طی دو سال گذشته در زمینه حملات سایبری دانشگاه ها کمترین آسیب را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم در نشست نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مرکز آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و فناوری که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، گفت: این همایش اولین همایش ملی است که در سطح مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها برگزار می شود.

شاید قبلاً خیلی نیاز نبود اما با توجه به تحولات در فناوری اطلاعات و فناوری دیجیتال نیاز است یک تشریک مساعی داشته باشیم.

وی گفت: حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه ها باید حوزه پیشران دانشگاه باشد، ما به دنبال این هستیم از این ظرفیت در تحول دیجیتال نظام آموزش عالی کشور استفاده کنیم.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم افزود: رویکرد همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی این است که دانشگاه ها به سمت دانشگاه دیجیتال حرکت کنند و ما باید این کار را از حوزه فناوری اطلاعات آغاز کنیم.

زاهدی به محورهای همایش اشاره کرد و گفت: اولین محور با توجه به اولویت دولت، مجلس و اسناد بالادستی بحث اقتصاد پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در حملات سایبری با کمترین آسیب مواجه بودند

دانشگاه ها در حملات سایبری با کمترین آسیب مواجه بودند