مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-13اقتصادي

7 چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد


مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش 20 هزار بشکه ای تولید نفت خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:7 چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر علیرضا مهدی زاده افزود: این اقدام با انجام کابل اندازی در عمق 45 متری آب های خلیج فارس بین سکوی SWP2 و سکوی سروش و وارد مدار شدن 7 چاه تولیدی این میدان عملیاتی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کابل برق قدرت بین سکوی SWP2 و سکوی سروش دچار آسیب شده بود، پس از تهیه آن، اقدامات لازم به منظور جایگزینی این کابل انجام و عملیات کابل اندازی به شرکت صاایران واگذار شد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پس از جایگزینی کابل جدید به جای کابل آسیب دیده و اتصال برق به سکوی فرعی، تولید چاه ها از سرگرفته شده و منجر به افزایش تولید 20 هزار بشکه ای در این میدان شد.

مهدی زاده اضافه کرد: با توجه به افزایش فشار چاه ها، تولید از سکوی فرعی سروش با 30 هزار بشکه در روز آغاز شده که با وجود افزایش تدریجی میزان آب چاه ها و لزوم تولید صیانتی از مخزن، تولید 20 هزار بشکه در روز از این میدان قطعی و تثبیت خواهد شد.

گفتنی است، شرکت نفت فلات قاره ایران به منظور افزایش تولید و بازگرداندن شرایط صنعت نفت دریایی ایران به پیش از تحریم ها، از حدود دو سال گذشته اقدامات گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد

7 چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد