مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-10سياسي

قلیچداراوغلو: نتایج انتخابات برخلاف توقعاتمان بود، اما «شکست سنگین» نبود


رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه در سخنانی با اعلام اینکه نتایج انتخابات ترکیه برخلاف توقعات و پیش بینی ها بوده است، گفت که این نتایج شکست سنگینی برای اپوزیسیون به شمار نمی رود.

- قلیچداراوغلو: نتایج انتخابات برخلاف توقعاتمان بود، اما شکست سنگین نبود رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه در سخنانی با اعلام اینکه نتایج انتخابات ترکیه برخلاف توقعات و پیش بینی ها بوده است، گفت که این نتایج شکست سنگینی برای اپوزیسیون به شمار نمی رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال قلیچداراوغلو، رییس حزب جمهوری خلق ترکیه در گفت وگو با شبکه ترکیه ای سوزجو درباره احتمال نامزد شدنش برای بر عهده گرفتن مجدد ریاست این حزب علی رغم شکست در انتخابات گفت که تا بدین لحظه در این باره تصمیم نگرفته است؛ چراکه نهادهای داخلی در این حزب در این باره تصمیم خواهند گرفت.

وی همچنین اخبار منتشر شده مبنی بر درخواست از اعضای حزب برای انتخاب وی به عنوان رییس حزب جمهوری خلق برای یک دوره دیگر را تکذیب کرد.

قیلچداراوغلو در پاسخ به سوالی مبنی بر نامزدی اکرم امام اوغلو، شهردار استانبول برای ریاست این حزب گفت که مخالف این موضوع نیست، اما به نظر او نباید از شهرداری استانبول بزرگ غافل شد.

وی افزود: درخواست اکرم امام اوغلو برای تغییر رییس حزب زیباست و این تغییر اگر امروز نباشد فردا اتفاق خواهد افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلیچداراوغلو: نتایج انتخابات برخلاف توقعاتمان بود، اما «شکست سنگین» نبود

قلیچداراوغلو: نتایج انتخابات برخلاف توقعاتمان بود، اما «شکست سنگین» نبود