مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-01سياسي

علی مطهری: تعطیلی دو روز 14 و 15 خرداد ضرورت ندارد


تعطیلی 14 و 15 خرداد اگر برای چند سال اول رحلت امام خمینی(ره) به دلیل برنامه های گسترده در سراسر کشور و تسکین دل مردم به خاطر فاصله اندک از آن حادثه غمبار ضروری بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی مطهری در یادداشتی با عنوان چرا دو روز تعطیل؟ در روزنامه اعتماد نوشت: تعطیلی 14 و 15 خرداد اگر برای چند سال اول رحلت امام خمینی(ره) به دلیل برنامه های گسترده در سراسر کشور و تسکین دل مردم به خاطر فاصله اندک از آن حادثه غمبار ضروری بود، امروز آن ضرورت را ندارد و دو روز تعطیلی پشت سر هم آسیب جدی به اقتصاد کشور خصوصا به بخش خصوصی وارد می کند.

یک روز برای بزرگداشت دو مناسبت مهم رحلت امام خمینی و قیام پانزده خرداد که نقطه آغاز نهضت اسلامی بوده کافی است و می تواند تنها 15 خرداد تعطیل باشد و هر دو مناسبت در این روز تعظیم و تکریم شود.

 اساسا تعطیلی دو روز پشت سر هم به صلاح هیچ کشوری نیست و کشورهای مختلف از آن پرهیز می کنند، زیرا باعث می شود آن هفته ای که این دو روز در آن واقع شده است از حیز انتفاع ساقط شود.

همین یکشنبه و دوشنبه هفته بعد را که تعطیل است در نظر بگیرید.

عده ای از چهارشنبه قبل از آن به مرخصی می روند و اگر زود برگردند سه شنبه هفته بعد خواهد بود و معمولا تا پایان هفته بعد به طول می انجامد و به این ترتیب ادارات چند روز تق و لق خواهد بود و کارفرمایان بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی مطهری: تعطیلی دو روز 14 و 15 خرداد ضرورت ندارد

علی مطهری: تعطیلی دو روز 14 و 15 خرداد ضرورت ندارد