مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 23:502023-05-30سياسي

آزادی 15 زندانی خراسان جنوبی زیر پرچم امام رضا(ع)


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی گفت: بازداشتگاه عمومی ، اندرزگاه زنان و زندان مرکزی بیرجند به عطر و بوی پرچم متبرک رضوی عطرآگین شد و 15زندانی به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسماعیل زاده، سید هاشم اسماعیل زاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی امروز در حاشیه مراسم جشن ویژه روز ملی حمایت از خانواده زندانیان استان اظهارداشت: با همت خیرن ومسئولان این جشن خانوادگی برنامه ریزی شد که شاهد حضور900 نفر از خانواده زندانیان بودیم.

وی افزود: با کمک رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان 44 زندانی به کانون گرم خانواده بازگشتند و به تمامی زندانیان واجد شرایط استان 10 روز مرخصی نیر اعطا شد.

وی گفت: انجمن حمایت زندانیان برای اشتغال خانواده های جامعه هدف هم مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرده که سهم هر خانواده 10 میلیون تومان می باشد که با ایجاد مشاغل خانگی در منزل خودشان راه اندازی می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی افزود: با توجه به این که جشن نسیم مهر در مرکز استان برگزار شده برای دیگر شهرستان ها اهداء بسته حمایتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که 500 بسته حمایتی به ارزش 600 میلیون تومان به این خانواده اهداء می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 15 زندانی خراسان جنوبی زیر پرچم امام رضا(ع)

آزادی 15 زندانی خراسان جنوبی زیر پرچم امام رضا(ع)