مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-11اقتصادي

ذخایر آبزیان هرمزگان کفاف تمامی متقاضیان صیادی را نمی دهد


ذخایر آبزیان استان هرمزگان به گونه ای نیست که برای همه متقاضیان صیادی مجوز صادر شود و باید بر اساس وضعیت ذخایر تصمیم گیری شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: ذخایر آبزیان استان هرمزگان به گونه ای نیست که برای همه متقاضیان صیادی مجوز صادر شود و باید بر اساس وضعیت ذخایر تصمیم گیری شود.

مسعود بارانی صبح امروز (21 خردادماه) در جمع خبرنگاران، در واکنش اینکه به مدتی است که شماری از صیادان، در درگاه ملی مجوزها، مجوز صیادی دریافت کرده اند، اما شیلات هرمزگان آن را مشروط به درخواست دوباره در سامانه شیلات کرده است، افزود: مجوز صادر شده از درگاه ملی مجوزها را قبول داریم، اما با توجه به ثبت محور بودن این سامانه، صیادان باید در سامانه تایید محور شیلات هم ثبت نام کنند تا شرایط آن ها بررسی شود.

وی با بیان اینکه حدود 4 هزار و 600 شناور در استان مجوز صیادی دارند، عنوان کرد: ذخایر آبزیان استان به گونه ای نیست که برای همه متقاضیان مجوز صادر شود و باید بر اساس وضعیت ذخایر تصمیم گیری شود.

مدیرکل شیلات هرمزگان از صدور شماری مجوز در ماه های آینده خبر داد و اضافه کرد: 50 مجوز صیادی در آب های دور و 150 مجوز هم برای شناورهای قایق دیزل برای شرق هرمزگان صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر آبزیان هرمزگان کفاف تمامی متقاضیان صیادی را نمی دهد

ذخایر آبزیان هرمزگان کفاف تمامی متقاضیان صیادی را نمی دهد