مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-18سياسي

برگزاری یادواره شهدای پد خندق در گلزار شهدای یاسوج


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویر احمد گفت: یادواره شهدای پد خندق در تاریخ چهارم تیر ماه 1402 با حضور خانواده های معظم شهدا، - رضا پارسیان نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: عملیات پد خندق از حماسه های ماندگار حضور فرزندان این استان در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: حماسه پد خندق برگ زرینی در تاریخ این استان است که چهارم تیرماه سال 67 در جزیره مجنون رخ داد.

وی افزود: رزمندگان در این عملیات غرورآفرین حضور گسترده و نقش محوری داشتند به طوری که 119 نفر از رزمندگان دلیر این استان شهید، 78 نفر از آن ها اسیر و ده ها نفر از این عزیزان جانباز شدند.

پارسیان نژاد افزود: در این عملیات ساعت ها فرزندان این استان در شرایط سخت جنگی در محور جنوب و جزایر مجنون مقابل رژیم بعث عراق تا آخرین فشنگ و نفس مقاومت کردند.

وی بیان کرد: سالروز این واقعه تاریخی فرصتی برای یادآوری این دلاور مردی هاست.

پارسیان نژاد از برگزاری یادواره شهدای پد خندق در تاریخ چهارم تیر ماه سال جاری با حضور خانواده های معظم شهدا، جامعه ایثارگری، مسئولین و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای یاسوج خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم با برگزاری چنین یادواره هایی روایت دقیق از ایثار، از خودگذشتگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای پد خندق در گلزار شهدای یاسوج

برگزاری یادواره شهدای پد خندق در گلزار شهدای یاسوج