مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-14حوادث

خالی کردن حساب با ترفند فروش «آب معدنی خنک»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت با اعلام خبر دستگیری کلاهبردار اسکیمری اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه کرده و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است .

- رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبردارانی خبر داد که با ترفند فروش آب معدنی خنک، کارت بانکی شهروندان را خالی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت با اعلام خبر دستگیری کلاهبردار اسکیمری اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه کرده و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است که پس از اخذ اظهارات مالباختگان، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و مشخص شد که همه قربانیان این پرونده بعد از خرید آب معدنی از دستفروشان در تهران به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

سرهنگ معظمی گودرزی تصریح کرد: افسران پلیس فتا متوجه شدند مجرمان تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان های پر ترافیک تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت های بانکی افراد به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کردند که در ادامه با بررسی تکمیلی و روش های فنی هر دو متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالی کردن حساب با ترفند فروش «آب معدنی خنک»

خالی کردن حساب با ترفند فروش «آب معدنی خنک»