مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-17سياسي

مبلغین در امید آفرینی و باورمندی جامعه فعالانه عمل کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: مبلغین و کنشگران فرهنگی، دینی با عهد جمعی در امیدآفرینی و باورمندی در جامعه تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر شنبه در همایش خانواده متعالی در گام دوم انقلاب با محوریت ایمان و امید در اردوگاه انصار الحسین (ع) سرعین ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی اظهار کرد: ترویج دین و شریعت اسلام از زمان پیامبر اکرم (ص) رسالت بزرگ دینی بر دوش پیروان راستین حق و حقیقت همواره با سختی های بسیاری همراه بوده و نیازمند تلاش مضاعف در بصیرت افزایی در جامعه دارد.

وی استقامت در راه تبلیغ دین را راهکار مؤثر در موفقیت مبلغین عنوان کرد و گفت: خداوند متعال در آیه 39 سوره احزاب پیامبر اکرم (ص) را به پایداری در راه تبلیغ و نهراسیدن از طعنه و سرزنش دشمنان دعوت کرد و پیروی از این آیه راهکار مؤثری برای ادامه مسیر پر فراز و نشیب تبلیغ برای خانواده بزرگ تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل حضور مؤثر مبلغین در جامعه را عامل مؤثر برای رواج معروفات و نهی از منکرات عنوان کرد و گفت: گاهی تنها یک حضور مؤثر در یک مکان عمومی می تواند فضا را برای امر به معروف و نهی از منکر مهیا سازد لذا باید در ارتباط گیری با مردم و ایجاد حس صمیمت بین فعالان فرهنگی و آحاد جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغین در امید آفرینی و باورمندی جامعه فعالانه عمل کنند

مبلغین در امید آفرینی و باورمندی جامعه فعالانه عمل کنند