مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-19بين الملل

جهاد اسلامی: در صورت ادامه درگیری، غافلگیری های زیادی برای صهیونیست ها داشتیم


شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به غافلگیریهایی که برای صهیونیستها در اردوگاه جنین داشته است، تأکید کرد که جهاد در برابر این دشمن ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اردوگاه جنین واقع در فلسطین، از صبح امروز (دوشنبه، 29 خرداد)، شاهد درگیری بی سابقه ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین است.

  نظامیان صهیونیست که امروز نیز به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند، ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که جهاد علیه دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

سرایا القدس نام عملیات امروز را بأس الاحرار (قدرت آزادگان) گذاشت و آن را برگ تازه ای در دفتر حماسه گروههای مقاومت در اردوگاه جنین دانست که در آن، ارتش دشمن تحقیر شد.

در بیانیه این گروه آمده است، این دور از درگیریها هم به پایان رسید و ما از این جنگ، قدرتمندتر و محکمتر خارج شدیم و در جریان آن، چند ضربه به دشمن وارد کردیم که نخستین مورد، کمین نیروهای مقاومت در منطقه الجابریات بود.

در این کمین، چند مین در میان خودروهای صهیونیست منفجر شد که به دنبال آن، هفت نظامی زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: در صورت ادامه درگیری، غافلگیری های زیادی برای صهیونیست ها داشتیم

جهاد اسلامی: در صورت ادامه درگیری، غافلگیری های زیادی برای صهیونیست ها داشتیم