مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-08اقتصادي

چالش تیک تاکی به شکایت از خودروسازان منجر شد


نیویورک به طور جداگانه از شرکت های خودروسازی هیوندای و کیا شکایت می کند زیرا با وایرال شدن یک چالش تیک تاکی سرقت برخی مدل خودروهای این2 شرکت افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، ماه گذشته هیوندای توافق کرد 200 میلیون دلار غرامت برای تسویه یک شکایت دسته جمعی درباره فراگیر شدن چالش سرقت خودرو در تیک تاک پرداخت کند.

در این چالش تیک تاکی ویدئوهایی از روشن کردن برخی مدل های شرکت های هیوندای و کیا بدون کلید، فراگیر شد و در نتیجه آن نرخ سرقت بالا رفت.

طبق مقررات این تسویه به مالکان خودروهای هیوندا و کیا در آمریکا که خودرویشان سرقت شده یا در نتیجه تلاش برای سرقت آسیب دیده ،145 میلیون دلار پرداخت می شود.

اما این تسویه اوضاع را آرام نکرده است.

در این میان نیویورک نیز به دلیل غفلت و ایجاد دردسر برای مردم شکایتی ثبت کرده است.

به طور خاص این شهر خودروسازان کره ای را متهم کرده با اجتناب از به کارگیری فناوری ضد سرقت عمومی در برخی مدل های خاص کیا و هیوندای در آمریکا، ایمنی عمومی را قربانی سود خود کرده اند.

نیویورک مدعی است این اقدام خودروسازان یک اقدام خاص بوده زیرا وسایل نقلیه هیوندای و کیا در بازارهای اروپا و کانادا نیز فروخته می شوند و روی آنها ایموبلایزر وسیله نقلیه نصب شده و چنین اقدامی به طور واضح اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش تیک تاکی به شکایت از خودروسازان منجر شد

چالش تیک تاکی به شکایت از خودروسازان منجر شد