مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:252023-05-31اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر، گفت: کل این قطعه 10 کیلومتر بوده که حدود 4 کیلومتر آن زیربارترافیک رفته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر، گفت: کل این قطعه 10 کیلومتر بوده که حدود 4 کیلومتر آن زیربارترافیک رفته است.

سید محسن حمزه لو 10 خرداد ماه در بازدید از عملیات عمرانی بزرگراه بین المللی نقده_پیرانشهر_تمرچین،با بیان اینکه عملیات اجرایی این قطعه در دست اجرا است، ادامه داد: قطعه نخست این محور 10 کیلومتر بوده و برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: اجرای عملیات در بزرگراه نقده-پیرانشهر در راستای تسهیل تردد حمل ونقل در این مسیر انجام می گیرد تا شاهد کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.

حمزه لو با اشاره به مساله ایمن سازی ورودی روستای گارنا، گفت: مساله مورد توجه این روستا توجه به ایمن سازی برای تردد اهالی بود که با هماهنگی صورت گرفته این مشکل رفع و ایمن سازی مسیر ورودی روستای گارنا انجام شده است.

وی افزود: قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر نیز که 24 کیلومتر طول دارد وبیش از 5 کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر

پیشرفت 40 درصدی قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر