مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-19سياسي

کسب جایگاه ویژه مرکزی در برگزاری شورای اطلاع رسانی در سطح کشور


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به کسب جایگاه ویژه استان در برگزاری شورای اطلاع رسانی در سطح کشور گفت: بی تردید نقش دبیرخانه در این راستا برجسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی اظهار داشت: حادثه عظیم هفتم تیر ماه که خود انقلابی سوم است موجب شد جریانات منافق و لیبرال رسوا و خلع سلاح شوند و از دایره انقلاب اسلامی خارج شوند و باعث شد اسلام علوی و اسلام عدالت به جای اسلام غرب زده حاکم شود و از این جهت حادثه بسیار بزرگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: تجلیل از شهید بهشتی تجلیل از مکتب اصیل انقلاب اسلامی و موازین اسلام است چراکه مکتب شهید بهشتی اسلام را بی نیاز از شرق و غرب می دانست.

وی بیان کرد: امروز مکتب غنی شهید بهشتی به ما درس می دهد که اسلام و انقلاب اسلامی مکتبی بی نیاز از هر قدرتی است و قانون اساسی که یادگار شهید بهشتی است کامل ترین سند برای پیشرفت و عزت ملت ایران است.

نظری با اشاره به اینکه شهادت شهید بهشتی و یارانش جریان انقلاب را خالص و راه آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب را هموار کرد، گفت: شهید بهشتی در زمان حیات بابرکت خود، تأثیر بسزایی در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب جایگاه ویژه مرکزی در برگزاری شورای اطلاع رسانی در سطح کشور

کسب جایگاه ویژه مرکزی در برگزاری شورای اطلاع رسانی در سطح کشور