مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:002023-05-29اقتصادي

رتبه آخر نهاوند در جذب اعتبارات مشاغل خانگی


شهرستان نهاوند آخرین رتبه جذب اعتبارات مشاغل خانگی را در استان دارد و این در شأن شهرستان نیست.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند آخرین رتبه جذب اعتبارات مشاغل خانگی را در استان دارد و این در شأن شهرستان نیست.

ضرغام احمدوند دوشنبه 8 خرداد در کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند، اظهار کرد: متأسفانه نهاوند در جذب اعتبارات مشاغل خانگی در سال گذشته آخرین شهرستان استان شد و باید مشخص شود که کم کاری از اداره کار بوده یا بانک های شهرستان مقصر بوده اند.

وی تصریح کرد: در بحث اشتغال برنامه ریزی صحیح با آمار درست و دقیق محقق می شود و بهتر می توانیم تصمیم بگیریم و عکس این قضیه هم برای شهرستان تاوان دارد.

احمدوند با بیان اینکه آمارهای اشتغال در سامانه رصد باید به روز باشد و مشکلات موجود را هم رفع کنید، افزود: برای جذب تسهیلات اشتغال همه مدیران دستگاه ها در شهرستان بویژه بهزیستی و کمیته امداد باید با بانک ها تعامل مستقیم و مداوم داشته باشند.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: اداره کار و معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری موظف به انجام ارزیابی از بانک های شهرستان در پرداخت وام مسکن، مشاغل خانگی، ازدواج و دانش بنیان در سال 4011 هستند چراکه برخی بانک ها خوب عمل کردند و برخی موانع هم نیاز به پیگیری استانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه آخر نهاوند در جذب اعتبارات مشاغل خانگی

رتبه آخر نهاوند در جذب اعتبارات مشاغل خانگی