مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:262023-06-19اقتصادي

وحیدی: کاهش هزینه های ساخت نهضت ملی مسکن در حال پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد وحیدی شامگاه روز گذشته در بازدید از روند عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم ساخت هر سال یک میلیون مسکن و نهایتا 4 میلیون مسکن شهری و روستایی در طی 4 سال است و دولت به شکل ویژه در حال انجام این طرح در سطح کشور است.

وی افزود: کاهش هزینه های ساخت مسکن در طرح نهضت ملی یکی از دغدغه های دولت است و وزارت راه و شهرسازی متولی اصلی ساخت مسکن و موضوعات مرتبط با این موضوع است و در سطح وزارتخانه فوق، برنامه هایی جهت کاهش هزینه ها همچون در بخش بیمه تدوین شده است و باتوجه به شرایط قانونی طرح، باید در مجلس به رای نمایندگان گذاشته شود که این مسئله در حال پیگیری است.

60 هزار واحد مسکونی، سهم استان اردبیل از طرح نهضت ملی مسکن وزیر کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته سهم استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن، بیش از 60 هزار واحد مسکونی است که حدودا 16 هزار واحد روستایی بوده و مابقی شهری است و در حوزه شهری، بافت فرسوده در جهش مسکن نقش مهمی داشته و مشوق هایی برای بافت فرسوده تدوین و تصویب شده است.

وحیدی تشریح کرد: با ابتکارات به کار برده استاندار اردبیل و مسئولین مربوطه، مشکل کمبود زمین در طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل رفع شده است و در سطح شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: کاهش هزینه های ساخت نهضت ملی مسکن در حال پیگیری است

وحیدی: کاهش هزینه های ساخت نهضت ملی مسکن در حال پیگیری است