مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:002023-05-28سياسي

از پویش زمین بدون ته سیگار تا تقدیر از رانندگان غیرسیگاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با ا شاره به اجرای ویژه برنامه های هفته بدون دخانیات در سطح منطقه، - همزمان با هفته ملی بدون دخانیات در منطقه 17 برگزار می شود از پویش زمین بدون ته سیگار تا تقدیر از رانندگان غیرسیگاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از اجرای ویژه برنامه های هفته ملی بدون دخانیات در سطح منطقه 17 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با ا شاره به اجرای ویژه برنامه های هفته بدون دخانیات در سطح منطقه، گفت: شعار هفته بدون دخانیات که از 4 الی 10 خردادماه می باشد، سیگار یا سلامتی، انتخاب با شماست انتخاب شده است.

متولیان تصریح کرد: به همین مناسب و با هدف ارتقاء آگاهی شهروندان در خصوص مضرات ناشی از استعمال دخانیات، حساس سازی شهروندان نسبت به حقوق شهروندی و کاهش استعمال دخانیات در اماکن عمومی برنامه های ویژه ای در سطح منطقه برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اظهار کرد: تقدیر از رانندگان حمل و نقل عمومی منطقه که دخانیات استعمال نمی کنند، ترسیم بزرگترین نقاشی دیواری با عنوان نه به دخانیات توسط کودکان منطقه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پویش زمین بدون ته سیگار تا تقدیر از رانندگان غیرسیگاری

از پویش زمین بدون ته سیگار تا تقدیر از رانندگان غیرسیگاری