مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-21ورزشي

لزوم «آرامش و آسایش» برای ازدواج موفق


معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی گفت: در تلاش هستیم که دو مقوله ی مهم آرامش و آسایش در ازدواج ها اتفاق بیفتد و این دو عامل لازمه ی یک ازدواج موفق است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی گفت: در تلاش هستیم که دو مقوله ی مهم "آرامش و آسایش" در ازدواج ها اتفاق بیفتد و این دو عامل لازمه ی یک ازدواج موفق است.

امیر تقی زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه 31 خردادماه در حاشیه مراسم دومین جشن سراسری وصال با اشاره به اینکه لازمه ی جوانی جمعیت میسر شدن امر ازدواج است، اظهار کرد: تمام دستگاه های دولتی در این امر دخیل بوده و به همدیگر وابسته هستند و باید برای جوانان شغل و مسکن تامین شود.

وی از تخصیص 240 سری جهیزیه به زوج های نیازمند با همت کمیته امداد استان خبر داد و گفت: سال گذشته 542 دوره ی مهارت های زندگی برای زوج ها برگزار شد که 25 هزار نفر در این کارگاه ها شرکت کردند.

تقی زاده عنوان کرد: تلاش مان کاهش دغدغه ی جوانان برای ازدواج است و در طی سال جاری تعداد مراکز خدمات تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده در استان به 31 مرکز رسیده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش وجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت آسایش و آرامش در ازدواج خاطرنشان کرد: آسایش شامل برخورداری از رفاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم «آرامش و آسایش» برای ازدواج موفق

لزوم «آرامش و آسایش» برای ازدواج موفق