مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-04اقتصادي

اشتغال و خودکفایی مددجویان با 670 میلیارد تومان تسهیلات


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال جاری با پرداخت 670 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره تلاش بر این است تا اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی قلیزاده عصر یکشنبه در جریان بازدید از طرح های اشتغالزای مددجویان کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: با اولویت توانمندسازی اقتصادی نیازمندان در سال گذشته کمیته امداد موفق شد پنج هزار و 400 فقره تسهیلات در حمایت از اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت کند.

وی رقم تسهیلات پرداختی را به این مددجویان 397 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این زمینه همکاری و همراهی بانک های عامل را شاهد بودیم که بیشترین حمایت و همراهی را از طرح های اشتغالزای کمیته امداد انجام دادند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در مسیر کمک به رشد تولید، اشتغال و توانمندسازی مددجویان تسهیلات ارزان قیمتی را به این جامعه هدف پرداخت کنیم تا آنها بتوانند زمینه و فرصت اشتغال مناسبی را مهیا کنند.

قلیزاده توانمندسازی اقتصادی مددجویان را با پرداخت این تسهیلات در قالب راه اندازی کارگاه های کوچک به شکل اشتغال خرد یادآور شد و افزود: یکی از این طرح های افق راه اندازی کارگاه رنگرزی در اردبیل بوده که مددجوی کمیته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و خودکفایی مددجویان با 670 میلیارد تومان تسهیلات

اشتغال و خودکفایی مددجویان با 670 میلیارد تومان تسهیلات