مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:502023-05-29سياسي

اعزام 1500 زائر خراسان جنوبی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و 500 زائر از استان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت خواهند داشت.

- بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و 500 زائر از استان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی عصر دوشنبه در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان، گفت: امسال هزار و 500 نفر از خراسان جنوبی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه، مراسم بدرقه استانی این زائران از محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان طبس خواهد بود، عنوان کرد: این افراد در قالب 36 دستگاه اتوبوس در 12 خرداد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

سردار مهدوی، ضمن گرامیداشت سوم خرداد و ایام آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با وجود کمبود امکانات و تجهیزات نظامی اما با توکل بر خدا، رشادت های رزمندگان و جانفشانی های شهدا حتی یک وجب از خاک این کشور کم نشد و این مهم در تاریخ ایران، بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1500 زائر خراسان جنوبی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

اعزام 1500 زائر خراسان جنوبی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)