مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-21اقتصادي

جلوگیری از خروج میلیاردها تومان از کشور با یک دستور قضایی


رییس کل دادگستری استان سمنان دستور ضبط یک هزار تن ماده معدنی سلستین را به نفع بیت المال صادر و از خروج غیرقانونی میلیاردها تومان از کشور جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در ادامه نظارت مستمر بر حفظ منابع طبیعی و صیانت از انفال و معادن با حضور میدانی در منطقه طرود و با طی مسافت 500 کیلومتری در کویر مرکزی سمنان، دستور ضبط یک هزار تن ماده معدنی سلستین را به نفع بیت المال صادر و از خروج غیرقانونی میلیاردها تومان از کشور جلوگیری کرد.

وی افزود: صیانت از انفال و منابع طبیعی از وظایف دستگاه قضایی استان سمنان است و با نظارت مستمر حفظ این موضوع پیگیری می شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: گزارشاتی از وقوع برداشت های غیرمجاز از معادن منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود دریافت کردیم که همگی حاکی از خروج غیرقانونی میلیاردها تومان مواد معدنی ارزشمند توسط دلالان و افراد سودجو بوده است.

رییس دستگاه قضایی استان سمنان ادامه داد: با انجام اقدامات امنیتی، انتظامی و اجرایی در خصوص شناسایی افراد حفار، برداشت کننده و بهره بردار غیرقانونی و حتی انبارهای نگهداری و انباشت و خودروهای حامل انتقال ماده معدنی سلستین، بسیج نهادهای مسؤول رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خروج میلیاردها تومان از کشور با یک دستور قضایی

جلوگیری از خروج میلیاردها تومان از کشور با یک دستور قضایی