مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-17سياسي

تدون برنامه پنج ساله با برش های یک ساله برای تسریع در توسعه مکران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز شنبه شورای توسعه سواحل مکران، جبران عقب ماندگی ها در توسعه این منطقه را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج ساله با برش های .

- رییس جمهور جبران عقب ماندگی ها در توسعه منطقه مکران را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج ساله برای تسریع در توسعه این منطقه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز شنبه شورای توسعه سواحل مکران، جبران عقب ماندگی ها در توسعه این منطقه را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج ساله با برش های یک ساله و همچنین تخصیص بودجه و زمانبندی متناسب با این برنامه ها برای تسریع در توسعه منطقه راهبردی مکران تاکید کرد.

رییس جمهور تمرکز مدیریتی را لازمه توسعه متوازن این منطقه عنوان و شورای توسعه سواحل مکران را مکلف کرد، نحوه همکاری دستگاه ها را به منظور تحقق اهداف مشخص شده در توسعه این منطقه معین و به آنها اطلاع رسانی کنند.

رییس جمهور همچنین با اشاره به موضوع تأمین مالی طرح های توسعه سواحل مکران از سوی دولت، از دبیر شورای توسعه سواحل مکران خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدون برنامه پنج ساله با برش های یک ساله برای تسریع در توسعه مکران

تدون برنامه پنج ساله با برش های یک ساله برای تسریع در توسعه مکران