مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-17اقتصادي

شناسایی هزار کانتینر کالای فاقد هویت در بندر شهید رجایی


رییس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی حدود هزار کانتینر کالای فاقد هویت و بلاصاحب در بندر شهید رجایی بندرعباس با اقدام دستگاه قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو روغن خوراکی به همراه ترخیص صدها دستگاه ماشین آلات معدنی و راه سازی را از مهمترین دستاوردهای این بازدیدها اعلام کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه، تعداد پرونده های مربوط به کالاهای قاچاق تعیین تکلیف و مختومه شده در اموال تملیکی استان هرمزگان بیش از 9 هزار فقره به ارزش 962 میلیارد تومان بوده است.

قهرمانی تصریح کرد: خوشبختانه سازمان اموال تملیکی حرکت رو به جلویی در جهت حمایت از تولید و در موضوع تعیین تکلیف کالاهای متروکه اعاده شده به واحدهای تولیدی نیز داشته است و بر این اساس با تعیین تکلیف 1900 فقره اظهارنامه مربوط به این حوزه، رشد این شاخص را در مقایسه با سال قبل شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان در خصوص شناسایی و امحاء بیش از 350 کانتینر کالای متروکه مضر سلامت موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس بوده است، خاطرنشان کرد: در نتیجه این اقدام، ضمن تعیین تکلیف اقلام مذکور به همراه آزادسازی بخش قابل توجهی از فضای مفید بندر شهید رجایی، مصوبه سفر ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هزار کانتینر کالای فاقد هویت در بندر شهید رجایی

شناسایی هزار کانتینر کالای فاقد هویت در بندر شهید رجایی