مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:352023-05-31ورزشي

مدال قطعی شد/ زانو زدن تکواندوکار آمریکایی در مقابل آرین ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهر باکو که در روز سوم میزبانی خود از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان پذیرایی می کند، شاهد حضور نماینده ایران در وزن 87- کیلوگرم که با شکست رقبای سرسخت به نیمه نهایی رسیده، - آرین سلیمی با گذشتن از سد حریف آمریکایی در یک چهارم نهایی توانست مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهر باکو که در روز سوم میزبانی خود از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان پذیرایی می کند، شاهد حضور نماینده ایران در وزن 87- کیلوگرم که با شکست رقبای سرسخت به نیمه نهایی رسیده، است.

  در وزن 87- کیلوگرم، آرین سلیمی دور نخست با رائول گارسیا مارتینز از اسپانیا رو به رو شد و توانست برابر عنوان دار گرندپری به برتری با نتیجه 2 بر یک برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

در این مرحله تکواندوکار ایرانی، برایان سالازار دارنده مدال برنز قهرمانی جهان مکزیک را در 2 راند شکست داد و حریف مایکل رودریگز از آمریکا شد.

 آرین سلیمی در این مرحله در دو راند متوالی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود گذشت و به نیمه نهایی صعود کرد.

بدین ترتیب مدال برنز سلیمی قطعی شده و او باید برای رسیدن به فینال از سد یک حریف دیگر عبور کند تا طلسم طلایی نشدن تکواندوکاران ایرانی در چند سال اخیر را بشکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال قطعی شد/ زانو زدن تکواندوکار آمریکایی در مقابل آرین ایران

مدال قطعی شد/ زانو زدن تکواندوکار آمریکایی در مقابل آرین ایران