مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-30اقتصادي

مصرف برق در خوزستان 1000 مگاوات افزایش یافت


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از افزایش هزار مگاواتی مصرف برق در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود دشت بزرگ ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: در شبانه روز گذشته (دوشنبه 8 خرداد) مصرف برق در خوزستان حدود هزار مگاوات نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: مصرف شبکه برق خوزستان در روز گذشته به هفت هزار و 692 مگاوات رسید که در مقایسه 6 هزار و 708 مگاوات مدت مشابه در سال قبل، 14.

7 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: مصرف شبکه برق خوزستان در روز یکشنبه به هفت هزار و 528 مگاوات رسید که در مقایسه 6 هزار و 487 مگاوات مدت مشابه در سال قبل، یک هزار و 41 مگاوات افزایش مصرف را نشان می دهد.

دشت بزرگ بیان کرد: با توجه به ثبت دماهای بالای 40 درجه، این افزایش مصرف که معادل تولید یک نیروگاه بزرگ مقیاس بوده که مربوط به بخش خانگی و استفاده از وسایل سرمایشی (کولر) است.

وی گفت: خوزستان بیش از یک میلیون و 700 هزار مشترک بخش خانگی دارد که از وسایل سرمایشی استفاده می کنند و همین بار سرمایشی، مصرف عمده شبکه برق خوزستان را تشکیل می دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف برای حفظ پایداری شبکه برق، تصریح کرد: اگر هر کدام از مشترکان دمای کولر خود را بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در خوزستان 1000 مگاوات افزایش یافت

مصرف برق در خوزستان 1000 مگاوات افزایش یافت