مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:552023-05-28فرهنگي

تاشکند میزبان نوزدهمین جشنواره بین المللی «فرهنگ و غذاهای ملی» + تصاویر


نوزدهمین جشنواره بین المللی «فرهنگ و غذاهای ملی» در باغ «میرزا الغ بیک» شهر «تاشکند» پایتخت ازبکستان با حضور فعال شرکت کنندگانی از جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نوزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و غذاهای ملی در باغ میرزا الغ بیک شهر تاشکند پایتخت ازبکستان با حضور فعال شرکت کنندگانی از جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این جشنواره در 2 بخش نمایشگاه میراث فرهنگی و غذاهای ملی کشورها از سوی بخش خدمات دیپلماتیک وزارت امور خارجه با همکاری و مشارکت سفارت خانه ها و مراکز فرهنگی کشورهای خارجی سازماندهی و اجرا شد.

در این جشنواره نمایشگاهی از آثار هنری، فرهنگی و تاریخی و انواع غذاهای ملی، محلی کشورهای خارجی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و همچنین در طول برگزاری جشنواره، گروه های هنری کشورهای مختلف با پوشیدن لباس های محلی هنرنمایی کردند.

کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان، افغانستان، مصر، بلاروس، آلمان، گرجستان، هند، ایتالیا، اندونزی، عربستان سعودی، کره جنوبی، کویت، قرقیزستان، قزاقستان، مالزی، امارات، فلسطین، روسیه، رومانی، تاجیکستان، ترکیه، عمان، چک، سوییس و دیگران در این جشنواره فرهنگ و غذاهای ملی خود را در معرض دید علاقمندان فرهنگ و هنر قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاشکند میزبان نوزدهمین جشنواره بین المللی «فرهنگ و غذاهای ملی» + تصاویر

تاشکند میزبان نوزدهمین جشنواره بین المللی «فرهنگ و غذاهای ملی» + تصاویر