مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-14سياسي

تقویت و ترویج فرهنگ انتظار در دانشگاه فرهنگیان یزد


در راستای تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه فرهنگیان یزد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) امضا شد.

- در قالب تفاهم نامه با بنیاد مهدی موعود(عج) پیگیری می شود؛ تقویت و ترویج فرهنگ انتظار در دانشگاه فرهنگیان یزد ایسنا/یزد در راستای تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه فرهنگیان یزد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) امضا شد.

منصور دهقان منشادی رییس دانشگاه فرهنگیان یزد در نشست امضای این تفاهم نامه که در سالن کنفرانس شهید احمدی روشن پردیس شهیدان پاک نژاد برگزار شد، با ابزار خرسندی از تعامل سازنده این دانشگاه و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعد (عج)، از حضور دانشجومعلمان کانون مهدویت پردیس های استان در پوشش برنامه های حوزه مهدویت تشکر و اظهار امیدواری کرد: این همکاری ها می تواند گامی بلند را در جهت تربیت معلمانی مد نظر نظام باشد.

محمود رستگاری رییس بنیاد مهدی موعود(عج) استان نیز در این نشست به ارائه گزارش از فعالیت های سال 1400 و 1401 آن بنیاد نظیر همایش ملی تعلیم و تربیت مهدوی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان یزد، فعال شدن کانون های مهدویت، برگزاری مسابقه عطر انتظار، سه شنبه های مهدوی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و ترویج فرهنگ انتظار در دانشگاه فرهنگیان یزد

تقویت و ترویج فرهنگ انتظار در دانشگاه فرهنگیان یزد