مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-07اجتماعي

اتوبان شهید آقابابابی اصفهان پس از 60 ساعت تلاش بازگشایی شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از حدود 60 ساعت تلاش بی وقفه عوامل اجرایی و فنی عملیات ترمیم ریزش اتوبان شهید آقابابایی به پایان رسید و اتوبان بازگشایی شد.

-   وی با بیان اینکه صبح شست وشوی محل انجام شد، بیان کرد: عملیات آسفالت مسیر شب گذشته توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان انجام شد و پس از تاییدیه فنی طرح و بررسی پلیس راهور بازگشایی محور انجام شد.

شیشه فروش با بیان اینکه علت این حادثه فرسودگی شبکه آب و فاضلاب نبود و علت آن خالی شدن خاک زیر لوله بر اثر جنس خاک و یا تاثیرات فرونشست زمین بوده است، عنوان کرد: مقرر شد تیم فنی شرکت آب و فاضلاب با همکاری مراکز علمی و مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی برای بررسی حادثه و تأثیر فرونشست زمین در ایجاد حادثه گزارشی تهیه کنند و سازمان زمین شناسی نتایج تعیین نرخ فرونشست زمین در این محدوده را بررسی و اعلام کند.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در ابتدا قرار شد بین 10 تا 12 ساعت حفره ایجاد شده ترمیم شود اما زمانی که حفره بازگشایی شد عمق کار مشخص شد و حجم زیاد فاضلاب مانع پیشرفت سریع عملیات شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل تأخیر این عملیات وقوع آن در اتوبان بود که امکان تردد کامیون ها را با به دلیل ترافیک خیابان های اطراف با مشکل مواجه کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبان شهید آقابابابی اصفهان پس از 60 ساعت تلاش بازگشایی شد

اتوبان شهید آقابابابی اصفهان پس از 60 ساعت تلاش بازگشایی شد