مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-16سياسي

محرومیت زدایی در اولویت برنامه های دولت سیزدهم است


خوشبختانه یکی از اولویت های دولت سیزدهم، موضوع محرومیت زدایی بوده و تا به امروز به آن توجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته زنجان با یادآوری اینکه یکی از برنامه های دولت سیزدهم، بحث محرومیت زدایی بوده است، گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم تا به امروز در این زمینه عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

وی یکی از زمینه های ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه را موضوع محرومیت زدایی برشمرد و با یادآوری اینکه در برهه کنونی نیز بسیج مستضعفین به این موضوع اهتمام داشته است، ادامه داد: علاوه بر این یکی از نهادهایی که تا به امروز تلاش زیادی در راستای محرومیت زدایی داشته و جزو رویش های انقلاب اسلامی به شمار می رود، سازمان جهادسازندگی است.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه یکی از اقدامات ضروری را فراهم کردن بستر و زمینه ازدواج آسان برای جوانان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه، انتظار ما از والدین این است که با دوری و پرهیز از هر گونه تجمل گرایی، زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه برای تحقق امر ازدواج باید ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را به عنوان الگویی برای ترویج ازدواج آسان قرار دهیم، افزود: باید برای تحقق این امر، الگو قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی در اولویت برنامه های دولت سیزدهم است

محرومیت زدایی در اولویت برنامه های دولت سیزدهم است